30.5.13

De tocht der tochten

Nog maar drie dagen en dan is het zover, de Classico Giro Utrecht.
Zoals ik al schreef fietsen Stefan en Nona op de tandem 35 kilometer mee. Zij lopen dus minstens eenmaal per dag de achtertuin in om de lucht te bestuderen en raadplegen vervolgens fronsend weer-online, terwijl ik bij de supermarkt flink wat krentebollen, pakjes drinken en rare dingen als epo druivesuiker insla. Volgens de laatste berichten blijft het zondag droog, dus we pakken even uit met een picknickje op zeventieneneenhalve kilometer. 
Oja, voor ik het vergeet; Nona is e-nórm te spreken over jullie! 'Over ons'? Ja, jullie, haar sponsors!
Kijk maar:

Met een mengeling van trots en verbazing volgt zij de ontwikkelingen op haar actiepagina. En bij elk nieuw berichtje springt ze een gat in de lucht. (Dat jullie niet denken dat wij het allemaal maar heel gewoon vinden, he.)
Heb je nog niet gedoneerd, maar wil je dat nog wel? Klik dan even door (op het woord actiepagina) en volg de instructies aldaar. 
Alvast onze grote dank aan degenen die al zo gul gestort hebben, en nog een geruststellend woord aan al diegenen die zich zorgen maken of Stefan Nona wel kan bijhouden, dan wel überhaupt de finish zal halen; hij traint zich suf, maar is vrij zeker dat het zondag helemaal goed gaat komen!
Wordt vervolgd!

2 opmerkingen:

NOVY zei

Ik ga ook nog doneren! Echt, zo gauw ik mijn random reader heb gevonden! Go Nona!

Herma zei

Zoeken, zoeken, in alle hoeken! ;)